Factory of ideas - Antreprenoriat Social Creativ pentru Realitatea Nouă este un proiect cofinanțat de Comisia Europeană, prin intermediul Programului Erasmus+, având ca scop promovarea inovației sociale în rândul tinerilor și furnizarea de instrumente, cunoștințe și abilități necesare pentru a promova potențialul grupurilor țintă (educatori, lucrători de tineret, consilieri și lideri de tineret care acționează ca agenți activi ai transformării sociale) în domeniile abordate.
Prin intermediul puterii gamificării, Factory of Ideas (2021-1-ES02-KA220-YOU-000028576) își propune să promoveze antreprenoriatul și inovația socială în rândul tinerilor implicați în proiect și dincolo de acesta, împuternicindu-i să transforme ideile în realitate.
În ultimele luni, s-a acordat o atenție deosebită cercetării celor mai bune practici și metode care ar putea fi transformate în activități concrete, conducând la dezvoltarea a cinci jocuri virtuale bazate pe cinci conținuturi teoretice. Strategia a fost un succes, deoarece a permis să se facă legătura între ceea ce tinerii pot învăța prin citirea documentelor complexe - care adesea descriu subiecte noi și cum pot crea noi abordări prin acțiune, în timp ce se distrează pe deasupra.
Ca una dintre cele mai mari realizări ale proiectului, o Platformă de Învățare personalizată care include toate instrumentele menționate mai sus a fost dezvoltată și este acum gata de utilizare! Platforma va fi un instrument valoros nu numai pentru cei care participă la activitățile proiectului, ci și pentru oricine altcineva dorește să exploreze conținutul teoretic și să experimenteze aventura gamificării din TFOI. Instrumentul a fost împărțit în cinci secțiuni, fiecare conținând partea teoretică care stă la baza conceptuală a jocului practic, și anume:
- Un capitol despre antreprenoriatul social, cu un chestionar în trei nivele pe acest subiect, deblocând un ecuson de realizare când este completat.
- Un capitol despre Idei creative, urmat de un laborator interactiv de completat.
- Un capitol despre strângerea de fonduri pentru dezvoltarea antreprenoriatului social, însoțit de o experiență amuzantă și interactivă de tip "Gymkhana".
- Un capitol despre educație prin gamificare, care culminează în jocul unui escape room complex, dar recompensator.
- Un capitol final despre cum să diseminați proiecte de antreprenoriat social, testat printr-un escape room final.
Puteți afla mai mute despre platformă aici.
Add new comment